wtorek, 7 maja 2013

Haul time ! : >

Doobry wieeczór :D !
Dzisiaj przychodzę z szybką notką a mianowicie jak pewnie widzicie już po tytule z zakupami :D. Dzisiaj po lekcjach poszłam do drogeri Jasmin i do biedronki :D. Możecie zobaczyć co kupiłam poniżej ; p.
 A więc taak :
Najpierw Jasmin :D.
- Szampon do włosów Biały Jeleń, hipoalergiczny z czystą bawełną. Nie mam żadnej alergii ale bardzo spodobał zapach :D. cena: 8.49 zł
- Lakier do włosów Taft POWER HOLD & CASHMERELIKE SUPPLENESS, mega strong 5. Kiedyś już miałam lakier z Tafta i był bardzo fajny myślę, że ten też mnie nie zawiedzie ;p. cena: 13.99 zł
-Peeling Brusher Czysta Skóra Active, Garnier. W drogerii nie było nic ciekawego a w tym peelingu spodobała mi się bardzo szczoteczka *.*. cena: 13.99 zł
- Żel pod prysznic Lirene, rajski granat. Ahhh zakochałam sie w zapachu ♥ meegaśnie przyjemny dla noska :D. cena: 8.49 zł
- Maseczka do włosów 60 sekundowa, Nature Therapy Marion z octem z malin i koktajlem owocowym. Podobno płukana z tej serii jest świetna, więc skusiłam sie na tą maskę. Ma starczyć na dwie aplikacje jednak myślę że przy moich włosach starczy na trzy :D.
I teraz aż jedna rzecz z biedronki.
- Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu z Bebeauty. Pewnie już każda z was słyszała o tym płynie z biedronki, jedne go kochają inne nienawidzą ja należę do tych co kochają ♥ to już moja trzecia butelka i na pewno nie ostatnia :D.














To by było na tyle :D. Napiszcie czy używałyście czegoś i jak wam sie podoba : ). Koomentujcie to daje motywacji !♥
Buziaaczki ; 33.
Paula.

piątek, 3 maja 2013

Wróciłam ?! z bublem !

Hejka heej.. :D
Jejku dość dawno nic nie dodawałam.. dokładnie od 31 października. W sumie to nie mam pojęcia czemu tak zniknęłam z blogowego świata.. Taka samo jakoś wyszło czas strasznie szybko leciał.. nadal wydaje mi sie, że przecież całkiem nie dawno dodałam ostatni post : o, a jednak minęło 6 miesięcy ? Dużo sie wydarzyło przez ten czas dużo smutnych momentów i tych wesołych. Ale ale co ja sie tu rozpisuje ! Przecież do blog kosmetyczny a nie żadne smenty na temat mojego życia ;p.

No więc po tym ciekawym wstępie przechodzę do właściwej notki :D a tak dokładnie chciałam wam powiedzieć o pewnym bublu ._..
A tym bublem jest: Isana, Creme Dusche Sheabutter & Passionsfruit .
Pierwszy raz sięgnęłam po żel pod prysznic z Isany a zawiodłam sie mega :c. Kupiłam go za 3 zł z jakimś groszami na przecenie oczywiście w Rossmannie (ja głupia chciałam wydać mało kasy i mnie pokarało x_x). 
Kiedy go powąchałam w sklepie pachniał bardzo ładnie jakimś słodki owockiem, jednak kiedy wylałam go sobie na dłoń podczas mycia zapach był po prostu brzydki ._. . Podczas mycia nie pojawiała sie nawet najmniejsza piana. Co więcej po zmyciu żelu z ciała nadal czułam sie nie świeża i nie umyta dokładnie, musiałam albo nalewać więcej tego żelu albo powtarzać czynność mycia ciała jeszcze raz ._. (STRASZNIE UPIERDLIWE !) często też kończyło sie tak, że brałam najzwyklejsze mydło w płynie i używałam jego to było 1000 razy lepsze niż mycie sie tym żelem ♥. Zapach żelu na ciele oczywiście po spłukaniu był nie wyczuwalny, chociaż w sumie to dobrze bo kiedy go rozprowadzałam z ręką na sercu mdliło mnie od tego zapachu : ). 
Dobrze idźmy dalej :D z tyłu jest napisane tak "KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC MASŁO SHEA I OWOC PASJI" Producent mówi nam ,że żel jest KREMOWY co jest po prostu śmiechem na sali :D. Żel jest hmm.. prześwitujący ? baaaardzo rzadki i przypomina konsystencją bardziej wodę niż kremowy żel.


Podsumowując nigdy ale to przenigdy nie wymagałam od żelu wiele, wystarczy żeby mył, nie wysuszał, ładnie pachniał i to wszystko. To chyba nie tak wiele ? Jednak ten żel nie spełnia żadnego mojego warunku.
Używałam już kilka różnych tańszych żeli ale żaden nie był taki okropny jak ten. 
Nie sądzę żebym spróbowała jakiegoś innego żelu z Isany ten mnie wystarczająco zraził :c.

Zdjęcie opakowania żelu ściągnęłam z tego bloga rubeniablog.blog.de  jest to blog jakieś Niemki jeżeli znacie niemiecki i macie ochotę to sobie zajrzyjcie ; 3.

To by było na tyle, mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam i zapraszam was do komentowania ^.^.
Papa ; 33
 Paula xoxo.